Ми є дилерами компанії Київстар та здійснюємо послуги тільки нового підключення абонентів.

Якщо Ви вже є клієнтом компанії Київстар та у Вас виникли питання щодо поточного підключення, зателефонуйте за номером 460 або 080-030-0-460

Київстар Все разом

  • Як саме я зможу заощадити завдяки тарифам «Київстар Все разом»?

    Давайте разом порахуємо, скільки ви витрачатимете на місяць, якщо підключити кожну послугу окремо. Наприклад, ви обрали для себе мобільний тариф ( близько 225 грн/міс), Домашній Інтернет на швидкості 100 Мбіт/с ( у середньому 180 грн/міс) і Домашнє ТБ ( у середньому 120 грн/міс) – разом виходить 525 грн/міс. Якщо ж ви підключаєте їх одразу в тарифі «Київстар Все разом -50%», абонплата становитиме 225 грн/міс за всі три послуги. Отже, ви щомісяця заощаджуватимете 300 грн. Сума економії може відрізнятись залежно від тарифу, але ви заощаджуватимете щонайменше 30% абонплати. До того ж, оплачувати всі послуги через один рахунок і один раз на місяць набагато зручніше, ніж поповнювати кілька рахунків щотижня чи навіть щодня.

  • Який термін дії знижки на абонплату в тарифах «Київстар Все разом»?

    Зазначену знижку можна підключити та отримувати на постійній основі, допоки Київстар здійснює підключення до відповідного тарифного плану та протягом усього строку його дії.

  • Як самостійно підключити тарифи «Київстар Все разом»?

    Якщо ви вже користуєтесь мобільним зв’язком передплаченої форми та Домашнім Інтернетом від Київстар, ви можете самостійно подати заявку через систему «Мій Київстар».

    У будь-якому разі, рекомендуємо вам заповнити форму на цій сторінці – наші менеджери зможуть відповісти на всі додаткові запитання та допоможуть підключити тариф «Київстар Все разом».

  • Яким чином знімається абонплата в тарифах «Київстар Все разом»?

    Абонплата за всі послуги зніматиметься в повному обсязі з мобільного рахунку 1-го числа кожного місяця. Після зміни вашого тарифу на тариф «Київстар Все разом», перша абонплата за послуги мобільного зв’язку та обсяг самих послуг будуть нараховані пропорційно кількості днів, які залишились у місяці. Для фіксованих послуг: Домашнього Інтернету та ТБ, ви можете самостійно обрати період, з якого зміни набудуть чинності:

    • «зараз» – послуги будуть оплачені та стануть доступні разом з підключенням тарифу «Київстар Все разом».
    • «з 1-го числа» – цей варіант краще обрати, якщо абонплата в поточному місяці знімалась, і ви вже користуєтесь послугами. Таким чином, наступна абонплата нарахується наступного місяця.
  • Яке додаткове обладнання мені знадобиться?

    Якщо ви плануєте користуватись Домашнім Інтернетом на кількох пристроях (приміром, на комп’ютері, планшеті та смартфоні), вам знадобиться Wi-Fi роутер. Ви можете замовити роутер за акційною ціною і отримувати знижку 20 грн на абонплату протягом 15 місяців.

    ТВ-тюнер стане в пригоді, якщо ви дивитиметесь Домашнє ТБ з телевізора і у вас немає додатка Smart TV. Тюнер можна взяти в оренду за 30 грн/міс.

  • У мене є залишок на рахунку Домашнього Інтернету. Чи можу я використати ці кошти для оплати тарифу «Київстар Все разом» або перенести їх на мобільний номер?

    У тарифах «Київстар Все разом» абонплата за всі послуги знімається тільки з мобільного рахунку. Перенести гроші з рахунку послуги «Домашній Інтернет» на ваш мобільний номер немає технічної можливості. Однак гроші нікуди не зникають, а зберігатимуться на вашому особовому рахунку. Вони знову будуть доступні для використання, наприклад, якщо ви захочете підключити окремий тариф для Домашнього Інтернету.

  • Як поповнити та перевірити рахунок у тарифах «Київстар Все разом»?

    Абонплата зніматиметься з вашого мобільного рахунку, тому вам достатньо поповнювати його раз на місяць будь-яким зручним способом: онлайн без комісії, в терміналах поповнення тощо.

    Перевірити рахунок можна в системі «Мій Київстар» або за допомогою короткого запиту *111#.

  • Чи можу я підключити пакет «Київстар Все разом» не змініюючи свій тариф мобільного зв’язку чи Домашнього Інтернету?
    • Ні, адже «Київстар Все разом» як раз і полягає у зміні тарифів на більш нові, при чому одразу для всіх ваших послуг: мобільний зв’язок, Домашній Інтернет і ТБ. Для цього скористайтеся системою «Мій Київстар» та подайте заявку.
    • Якщо ж ви користуєтесь тільки однією з послуг: мобільним зв’язком або Домашнім Інтернетом, вам потрібно буде відповідно підключити Домашній Інтернет або придбати стартовий пакет Київстар, а вже потім подати заявку на зміну тарифу на «Київстар Все разом».

    У будь-якому разі, рекомендуємо вам заповнити форму на цій сторінці – наші менеджери зможуть відповісти на всі додаткові запитання та допоможуть підключити тариф «Київстар Все разом».

  • Якими послугами можна скористатися, якщо абонплату за тарифом «Київстар Все разом» не знято?

    Абонентна плата за всі послуги зніматиметься 1 числа кожного місяця з вашого мобільного рахунку. Якщо ж на вашому рахунку буде недостатньо коштів, замовляйте послугу «Тиждень довіри»: протягом 7 днів ви зможете безкоштовно користуватись Домашнім Інтернетом, дивитись ТБ, а також телефонувати на номери Київстар та отримувати по 100 МБ мобільного інтернету щодня.

    Є кілька способів підключити «Тиждень довіри»:

    • Через «Мій Київстар»
    • За допомогою короткого запиту *461# (з номера, який підключено до тарифу «Київстар Все разом»)
    • За номером 067 374 29 51

    «Тиждень довіри» відключається автоматично через 7 днів або при поповненні рахунку на суму абонплати. Замовляти «Тиждень довіри» можна якщо було знято першу абонплату за умовами тарифу і не частіше одного разу на місяць. Якщо після закінчення терміну дії послуги абонплату не буде внесено, доступ до Домашнього Інтернету і ТБ буде заблоковано, а послуги мобільного зв’язку надаватимуться за стандартними тарифами, які діють до поповнення рахунку.

Домашнє ТБ

  • Яким чином знімається плата за послугу Домашнє ТБ?
    • Абонплата знімається до 3-го числа кожного місяця в повному обсязі.
    • У перший місяць підключення «Домашньго ТБ» абонплата нараховується за ту кількість днів, які лишились до кінця місяця.
    • Якщо послуга «Домашній Інтернет» була тимчасово відключена на перше число місяця, то при поновленні обслуговування протягом місяця абонплата за підключений пакет «Домашнього ТБ» буде знята одразу за весь місяць.
    • Знижка за об’єднаними пакетами «Домашнє ТБ + Домашній Інтернет» (Зручний М, Зручний L, Зручний XL, Оптимальний L, Оптимальний XL, Преміальний HD XL, Безлім 100 + Зручний, Безлім 100 + Оптимальний і Безлім 100 + Преміальний HD) діє на постійній основі.

    Вартість зміни пакета програм:

    • Безкоштовно, якщо абонплата в пакеті, на який ви бажаєте перейти, більша чи дорівнює сумі абонплати в минулому пакеті.
    • 30 грн – якщо абонплата менша.
  • Скільки коштує ТБ-тюнер?

    Ви можете сплачувати щомісяця 39 грн за користування технічною платформою або придбати ТБ-тюнер за повну вартість. Перший варіант доступний абонентам, які підключаться до тарифних пакетів «Зручний», «Оптимальний» або «Преміальний HD».

    Будь ласка, зверніть увагу, що оренда тюнера наразі недоступна на території Донецької та Луганської областей.

    Також можна придбати ТБ-тюнер за повну вартість – 1500 грн

  • У чому переваги Домашнього ТБ в порівнянні з аналоговим та супутниковим телебаченням?
    • Простота підключення. Немає необхідності монтувати телевізійну антену або супутникову «тарілку».
    • Велика кількість та розмаїття каналів.
    • Доступ до відеобібліотеки з медійним контентом від світових кіностудій.
    • ТБ-тюнер працює як медіаплеєр, даючи додаткові можливості (перегляд фото і відео з зовнішніх накопичувачів через USB, перегляд відео тощо).
  • У чому переваги користування Smart TV?
    • Швидкість підключення послуги, адже немає необхідності чекати на приїзд майстра для налаштування ТБ-тюнера
    • Зі Smart TV можна не купувати тюнер, тому що все необхідне обладнання вже вбудовано у телевізор.
    • Жодних зайвих пристроїв у вашій оселі.
  • Чи можна почати перегляд передачі або фільму спочатку?

    Почати відтворення передачі або фільму спочатку (навіть якщо вони ще не закінчилися) можна за допомогою функції Start Over. У плеєрі ТБ для цього є відповідна кнопка (поруч із позначкою відтворення)

  • Чи можна подивитися програму, яка була в ефірі раніше?

    Подивитися програму, яка була в ефірі раніше, можна за допомогою функції «ТБ-архів». Така можливість надається протягом 7 днів після ефіру. Щоб скористатися функцією, увійдіть до розділу «Розклад програм», потім кнопкою «ОК» на пульті ТВ-тюнера виберіть програму, яку бажаєте переглянути. Після цього з’явиться опис програми або фільму. Натиснувши кнопку «ОК», ви перейдете в режим перегляду.

    Функція доступна для наступних каналів: 

    • Перший,
    • 1+1,
    • 2+2,
    • ТЕТ,
    • ПлюсПлюс,
    • Бігуді,
    • УНІАН,
    • Парламентський канал «РАДА»,
    • 112 УКРАЇНА,
    • 112 УКРАЇНА HD,
    •  ЕКО-ТВ,
    • Максі ТВ,
    • ZiK,
    • 24, 
    • O-TV,
    • PRO ВСЕ,
    • КРТ,
    • News One,
    • ЧОРНОМОРСЬКА ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ,
    • Культура,
    • MiLady
    • Television,
    • TV 1000,
    • TV 1000 WorldKino,
    • TV 1000 Action,
    • VIP Comedy,
    • VIP Comedy (HD),
    • Viasat History,
    • Viasat Explore,
    • Viasat, Nature,
    • Viasat Sport,
    • Viasat Sport HD,
    • Viasat Nature/Viasat History HD,
    • Viasat History HD,
    • TV 1000 HD,
    • English Club,
    • English Club HD,
    • Eurokino,
    • AMC.